|
|
Entries for 'Anton Dijkhuis'
Geplaatst op woensdag 8 april 2020 17:55 door Anton Dijkhuis
Terberg is een betrokken leasemaatschappij voor ondernemers. Jaco Reitsma zet zich als Chief Digital Officer in om de mobiliteitsdiensten, de processe...
Geplaatst op donderdag 26 maart 2020 21:15 door Anton Dijkhuis
IT's Teamwork heeft een uitstekend track record in trainen. Deze bieden we nu ook aan via internet. Desgewenst brengen we specifieke accenten met ...
Geplaatst op vrijdag 20 maart 2020 14:17 door Anton Dijkhuis
We zitten midden in de digitale revolutie. Maar hoe digitaliseer je jouw bedrijfsmodel, product / dienst, proces en manier van werken?
Digitale ont...
Geplaatst op donderdag 5 maart 2020 20:44 door Anton Dijkhuis
Hoe houdt de finance professional het hoofd boven water? "Door bewust te werken aan meerwaarde voor de organisatie en door niet alleen op de fina...
Geplaatst op donderdag 30 januari 2020 10:45 door Anton Dijkhuis
Elk IT-project is een veranderproject. Het verder digitaliseren van de processen in een organisatie raakt niet alleen IT, maar ook in sterke mate de b...
Geplaatst op dinsdag 17 december 2019 11:21 door Anton Dijkhuis
In de vorige eeuw zagen we veel ‘Liefde is…’ cartoons. Kim Casali tekende ze: allerlei tekeningetjes over hoe mooi de liefde kan zi...
Geplaatst op donderdag 14 november 2019 19:43 door Anton Dijkhuis
Een goede samenwerking tussen business en IT is nodig om organisaties snel te laten veranderen. Daarvoor is nodig dat de twee partijen dezelfde taal s...
Geplaatst op woensdag 30 oktober 2019 14:02 door Anton Dijkhuis
Gisteravond met ASICS EMEA enorm genoten van een fantastische Awardshow van de ComputableAwards! Veel mooie nominaties en winnaars gezien! In onze cat...
Geplaatst op maandag 26 augustus 2019 11:24 door Anton Dijkhuis
De zomer is een tijd om inspiratie op te doen. Inspiratie voor het vernieuwen van je organisatie.
De integrale en onafhankelijke BusinessITScan hel...
Geplaatst op vrijdag 12 juli 2019 09:21 door Anton Dijkhuis
Organisaties in alle sectoren moeten zich sneller aanpassen om relevant te blijven voor hun klant. Processen moeten dus sneller aanpasbaar zijn, wat f...