Organisaties en IT-landschappen moeten veranderingen faciliteren in customer journeys, terwijl die journeys steeds meer applicaties overstijgen. Daarom worden die customer journeys het uitgangspunt voor testen. Gestandaardiseerd en geautomatiseerd testen is dan bijna onvermijdelijk. IT’s Teamwork directeur Anton Dijkhuis over het partnership met Specialisterren: ‘Specialisterren heeft aantoonbare ervaring in het testen van complexe onlineomgevingen en levert uitstekende kwaliteit bij digitale transformatie. Specialisterren is goed in staat om zorgvuldige testautomatisering te leveren, onder tijdsdruk in complexe IT-landschappen waar gewerkt wordt met zeer grote hoeveelheden datasets. Dat maakt hen een goede partner van IT’s Teamwork. Wij zijn dan ook zeer verheugd dat we met elkaar gaan samenwerken!’
Specialisterren is expert voor testen van software en toonaangevend op het gebied van testautomatisering en RPA. Van der Maaden: ‘Met tien jaar ervaring staat de gestructureerde testaanpak van Specialisterren borg voor uitstekende kwaliteit bij digitale transformatie.’ Specialisterren is ook een social enterprise: alle ICT-professionals in de testfactory van Specialisterren hebben een vorm van autisme. Dijkhuis: ‘Specialisterren draagt bij aan het oplossen van een maatschappelijke uitdaging en realiseert een hoge Social Return on Investment (SROI). Hun klanten vergroten daarmee óók hun eigen impact. Dat vinden wij ontzettend sympathiek en daar dragen wij graag aan bij.’
[Lees verder]